Shindokht
 

 





 

شـينـدخــت
یادداشت‌های روزانه‌ی شراره‌ انصاری
Shindokht, Sharareh Ansari's Daily Notes

شيندخت در سايت‌های ديگر :
کاريکلماتور  :  سهراب.ارگ
اکسـير [
مهرآوا : فوک‌لوريک : گنجينه‌ی اسرار ]

شيندخت
Ùˆ
شعر ترکی

شيندخت
و بجنورد


فوتوبلاگ
شيندخت

Monday, February 09, 2004

 

اونقدر الان خوشحال و ذوق زده ام كه دوست دارم كه قبل از اينكه مطلبم رو بنويسم اينو براتون بگم, صبح تلويزون رو روشن كردم, در بخش ورزش صبحگاهي شبكه سه, ديدم آهنگ بجنوردي مي زنن و يك عده جوون با لباس محلي بجنوردي دارن مي رقصن! باورم نميشد, بعد كه مربي ورزشي هم با لباس محلي اومد حركات نرمشي رو اجرا كرد هر چند رقص اين جوونها خيلي اصيل نبود و يكسري حركات ريتميك و كلاسيك بود ولي همين آهنگ بجنوردي منو سرحالم كرد( فكر نكنيد من هر روز ميام ميگم سر حال نيستم!! خيلي زودهم شاد و سر حال ميشم:) رقص بجنوردي اونقدر حركات زيبايي داره و چنان ريتم تندي كه بهترين ورزشه و واقعاً نفس گير!! خوب شما اگه جاي من بوديد اينطور ذوق زده و سرحال نميشديد؟!!( اگه بتونم يك قسمت از رقص بجنوردي رو اينجا ميذارم تا ببينيد چقدر قشنگه بخصوص كه همراه بارقص دختر ها باشه!:))
اما مطلبي كه امروز ميخواستم بنويسم, كار قشنگيه كه يكي از دوستان خوبم در خارج از كشور انجام داده وقتي ايميل اين دوست محترم رو مي خوندم باز اشكم در اومد, از اينهمه انسانيت, اونم از طرف كسي كه سالها دور از وطن بوده . من از اين دوست عزيز خواهش كردم اجازه بده كه ايميلشو در اينجا بذارم, اين دوست خوبم گفتن بدون ذكر نامشون. هر چند من دوست داشتم اسمشونو هم بگم تا همه بشناسن ولي خوب ايشون نميخوان ( البته من در مورد اين كارشون قبل از اينكه جوابشون بدستم برسه با عده اي از دوستانم در گروه والدين صحبت كردم و اسمشونو گفتم اميدوارم منو ببخشن:) ايميل اين دوست خوبم رو بخونيد

شراره عزيز، من مدتي ييش يك آگهي در يكي از روزنامه‌هاي اين‌جا قرار دادم به اين مضمون كه اگر كساني لباس بچه دارنند و قابل استفاده آنان نيست، لطف كنند براي من بفرستند تا آنان را براي بچه‌هاي بي‌سريرست در ايران ارسال كنم. اين مسله با استقبال زيادي روبرو شد و باعث تشويق نمودن من از طرف مادران(بيش‌ترشان مادران بودنند كه با من تماس گرفتند.) شد و مورد لطف خود با گفته‌هايشان قرار دادنند. به هر روي من تصميم گرفتم كه هر مقداري را به گوشه‌اي از ايران تا حد امكان ارسال كنم. ناگفته نماند كه به علت هزينه‌ي يست، مجبورم كه در محدوده‌اي كوچك عمل كنم و از اين روي خواستار بيش از اين مقدار لباس از طرف مردم كه به دستم رسيده است، نشده‌ام. البته كساني ييش‌نهاد دادنند كه مقداري هم وجه نقدي از مردم بگيريم كه من از اين كار صرفه‌نظر كردم و خانمم هم ييش‌نهاد داد كه به وسيله سفارت ايران به هلال احمر ايران ارسال كنم كه هزينه يست ندارد، اما من به هلال احمر ايران اعتماد ندارم و ترس دارم كه اين لباس‌ها دست دوم به صاحبانش نرسد. من يك مقداري از آنان را براي مادرم خواهم فرستاد، تا اين لباس‌ها را به بچه‌هاي يتيم و بي‌سريرست(براي نمونه يرورش‌گاه) تحويل دهد. حال شراره عزيز، مي‌خواستم از شما سوال كنم كه آيا مايل هستيد كه به من ياري دهيد و در امر تقسيم مقداري از آنان در شهر و محدوده خود مرا كمك كنيد.

اين عكس‌هاي از كارتن‌هاي لباس
  


 
 

 

 

Links

بانک اطلاعاتی بجنوردی‌ها

ترجمه‌ی
کتاب

يازده
دقيقه
پائولو کوئلو
 

Recent

احساس ميكنم جديداً خيلي حساس و دل نازك شدم! با كوچ...
كامنتاي اين مطلب[X] | Please Donate and Upgrade No...
امان از دست جوونهاي امروزي!گاهي زمان خودمون رو با ...
اين نيمتاج هديه بهبوده, ميخواد روناك رو ملكه كنهاي...
انسان هنگامي راه و رسم زندگي كردن را ياد ميگيرد كه...
امروز صبح براي خريد كه مي رفتم, يكي از خيابونها رو...
عيدتان مبارك
در مورد مطلب قبلي كه نوشته بودم كسي همكاري نكرده ب...
آداپتور مودمم گيرپاژ كرده بود:) داشتن مودم اكسترنا...
هر منطقه از كشور ما با آداب و فرهنگ وگويش خاص خودش...

Archives

February 2002
October 2002
November 2002
December 2002
February 2003
July 2003
November 2003
January 2004
February 2004
May 2004
April 2005
May 2005
June 2005
July 2005
August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
December 2005
January 2006
February 2006
March 2006
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007

Logo


 

 

هرگونه برداشت از مطالب يا تصاوير اين وب‌لاگ بدون ذکر نام و آدرس ماخذ ممنوع است.
 Ø´Ø±Ø§Ø±Ù‡ انصاری