Shindokht
 

 





 

شـينـدخــت
یادداشت‌های روزانه‌ی شراره‌ انصاری
Shindokht, Sharareh Ansari's Daily Notes

شيندخت در سايت‌های ديگر :
کاريکلماتور  :  سهراب.ارگ
اکسـير [
مهرآوا : فوک‌لوريک : گنجينه‌ی اسرار ]

شيندخت
Ùˆ
شعر ترکی

شيندخت
و بجنورد


فوتوبلاگ
شيندخت

Friday, November 14, 2003

 

دوستان خوبم ممنون از راهنمايي هاتون, من امروز بعد ازظهر ميرم بجنورد:)البته خيلي راحت اين تصميم رو نگرفتم, متاسفانه خواهرزادم بخاطر تب بيمارستان بستري شده, ديشب ليا زنگ زد و گريه مي كرد من تصميم خودم رو گرفتم صبح با وجودي كه خبر دادن بچه حالش بهتره ولي رفتم بليت خريدم :) گاهي بعضي تصميم گيريها خيلي سخته, با وجودي كه عميقاً و از ته قلب كاري رو مي خواهيم انجام بديم ولي فكر مي كنيم بايد دليل و بهونه اي براي اين كار پيدا كنيم. منم دوست داشتم برم بجنورد شايد تب روناك بهونه اي براي رفتنم شد:) در مورد سه تا به بايد بگم من خودم خيلي مقصرم شايد اگه برگشتم در اينمورد بيشتر صحبت كنم و با شما درد دل كنم چون مي دونم اونا هم به خوبي اين مدت رو مي گذرونند من خودم زيادي سخت مي گيرم!!
پس تا بعد .
برامون دعا كنيد.

مطلب بالا رو ظهر نوشتم اومدم پست كنم ديدم بلاگر خرابه, شايد نبايد مي فرستادم كه خداحافظي من همراه سلامي دوباره باشه:) كارهاي من خنده داره نه؟!! ديشب كه ليا زنگ زد گفت بچه اش مريضه من تصميم جدي گرفتم كه برم بچنورد و سحر به بابا اينا خبر دادم كه ميخوام بيام, با وجودي كه بابا گفت بچه بهتر شده ولي من گفتم حتماً ميام! صبح اول وقت هم رفتم بليت قطار گرفتم و اومدم تند تند كارا رو كردم , حتي چمدونم رو بستم از دوستان سمناني خودم هم خداحافظي كردم(دوستاني كه هرروز با من تماس دارن و از نبودنم نگران ميشن:) بعد از اين همه كار, ليا زنگ زد و اصرار زياد كه نبايد بياي! گفتم بليت گرفتم و همه كارا رو رديف كردم , سه تا به هم خودشونو اماده كردن كه من برم ولي اون گفت نه, دوست ندارم اينطوري بياي, مي دونم بياي اينجا بتو خوش نمي گذره و تو فقط چون نگراني ميخواي بياي, الان من و بچه بيمارستان هستيم بچه هم حالش خيلي خوبه و مشكلي نيست به تو هم اجازه نميدن بياي بيمارستان پس نمي تونيم با هم باشيم بهتره نياي!!خلاصه با كلي اصرار منو مجبور كرد بليتم رو برگردونم و بعد از عيد فطر با خيال راحت برم(فكر كنم سه تا به دعا كردن و خدا نذاشت كه برم:)
به هر حال من فعلاً هستم:) اينم سلام دوباره من
  


 
 

 

 

Links

بانک اطلاعاتی بجنوردی‌ها

ترجمه‌ی
کتاب

يازده
دقيقه
پائولو کوئلو
 

Recent

اين روزا خيلي دلم هواي بجنورد رو كرده, حال و حوصله...
عكس خواهرم ليا موقع ازدواج مناز همه شما عزيزان كه ...
كامنتاي تولد روناك
الان يكي از بهترين لحظه هاي زندگي منه, اونقدر خوشح...
بهداد براي درس شيمي كلاس كنكور ميره و دبير اين درس...
استخر بش قارداشدر مورد بش قارداش بارها در شيندخت ن...
عكس بالا,دو نوازنده محلي بجنوردي در حال نواختن قوش...
گفته هاي بزرگاناراده های ضعیف همواره بصورت حرف و گ...
چند وقت قبل در وبلاگ پارس ژورناليست ( 28مهر) در مو...
دوست عزيزی که خودش را پسر شرقی معرفی کرده نظرش را ...

Archives

February 2002
October 2002
November 2002
December 2002
February 2003
July 2003
November 2003
January 2004
February 2004
May 2004
April 2005
May 2005
June 2005
July 2005
August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
December 2005
January 2006
February 2006
March 2006
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007

Logo


 

 

هرگونه برداشت از مطالب يا تصاوير اين وب‌لاگ بدون ذکر نام و آدرس ماخذ ممنوع است.
 Ø´Ø±Ø§Ø±Ù‡ انصاری